fredag 5. desember 2008

Refleksjon..

Jeg føler at dette halvåret har føket i fra meg, og jeg har ikke fått gjort så mye som jeg hadde tenkt. Tiden går alt for fort!!!
Jeg må si at jeg har ikke vært så flink som jeg hadde håpet på å skrive blogg jevnt utover høsten. Jeg snakket litt med noen i klassen og vi kom fram til at vi er som barn som trenger klare frister for å henge med. Jeg tar meg selv i dette, selv om det ikke er bra, så stemmer dette med meg. Videre skal jeg jobbe mer med å ta skikkelig ansvar for egen læring å prøve å jobbe mer jevnt utover.
Videre vil jeg si at jeg har hatt stort faglig utbytte av måten vi har skrevet blogg på i år. Både det jeg selv har skrevet, og av å lese de andre sine blogger. Selv om noen har skrevet om det samme temaet, har det blitt vinklet på helt forskjellige måter, som gjør at en får sett på samme sak fra flere sider.

Ingen kommentarer: