mandag 25. august 2008

Ett steg videre mot læreryrket..

Tirsdag startet vi opp nyåret med Birgits varme velkomst med stearinlys på hver pult.

Dette året vil bloggen bli litt annerledes enn i fjor. I stedet for å skrive et innlegg fra hver time, skal jeg skrive fem store fordypningsinnlegg knyttet til de temaene vi skal gjennom.

Jeg er glad for at vi forsetter med å skrive blogg. Det er utrolig lærerikt å sette seg ned med lærestoffet etter endt økt, og fordype seg mer inn i det.

I år skal jeg være i praksisgruppe sammen med Cathrine og Camilla. Jeg tror vi kommer til å bli et bra team og jobbe godt sammen.
Jeg ser fram til et nytt og spennende år her på Stord.

2 kommentarer:

Sissel Haugen sa...

Hei Elisabeth!

Godt at du se at ser fran til dette året du også!
Vil bare takke for et flott år på praksisgruppe med deg i fjor, å ønske deg lykke til med din nye gruppe!
Jeg ser virkeli frem til at våre to grupper skal være på første trinn i år!

- Sissel

Mariann Habbestad sa...

No venter eg spent på eit innlegg i din blogg, sidan det er eg som skal kommentera det første innlegget ditt:)

-Mariann:)